sobota, 21 września 2013

NEW YORK & LONDON FASHION WEEK STREET STYLE



W swoim pierwszym poście chciałabym przyblizyć Wam dwa najważniejsze wydarzenia ze świata mody, które miały miejsce w Nowym Jorku i Londynie. Mam na mysli oczywiście Fashion Week.
Tym bardziej mnie to cieszy, iż są to miasta bardzo bliskie mojemu sercu, a przyglądanie się modzie w tych niezwykłych miastach to sama przyjemność. Miałam taką okazję i chcę się z Wami nią podzielić. Bardzo dużo można zauważyć ciekawych, nowych stylizacji i dodatków a jak sami dobrze wiecie to wlasnie ulica kreuje modowe trendy.
Przybliże kilka kreacji, które mnie zainspirowały natomiast nie z wybiegu lecz wlasnie z wspomnianej ulicy, która stanowi o wyjątkowości tych miast.
W ktorej z tych stylizacji czułybyście sie najlepiej ???



                                                                                         Pozdrawiam, Kinga.


NEW YORK ...


























 LONDON ... 





















Zdjęcia  # vogue.com #  harpersbazaar.com # thecitizensoffashion.com # gruvee.org nz.lifestyle.yahoo.com # fashion.telegraph.co.uk # fashionologie.com 


Brak komentarzy: