sobota, 21 września 2013

FOTOGRAFIA - Moja pasja!!!














Witajcie,

Jak już wiecie fotografia to moja największa miłość, oczywiście zaraz po rodzinie :)

Kiedy przyszły na świat nasze cudeńka, mogłam patrzeć na nie godzinami bez przerwy.
Żal było tych chwil, bo jak wiadomo nic nie trwa wiecznie... Pomyślałam sobie dlaczego nie mogłabym ich utrwalić na zawsze , wzięłam aparat i zaczęłam pstrykać.Mijały dni a ja pstrykałam i pstrykałam.I tak już zostało do dziś.
Metodą prób i błędów uczę się jak chwytać ważne dla nas chwile... Robię zdjęcia z miłością i pełnym zaangażowaniem. Fotografowanie to świetna zabawa, która daje mnóstwo satysfakcji!

Mam nadzieję że czytając mojego bloga zarazisz się moją pasją i z chęcią chwycisz za aparat. 


                              Sandra


                                                            
                              






























Brak komentarzy: