sobota, 21 września 2013

Hello September!... LAST HOLIDAYS




   Ta chwila, jak co roku nadeszła niezwykle szybko, wakacje minęły w mgnieniu oka, jak sądzę dla wszystkich. W tym roku wykorzystałam każdy dzień, od samego początku wakacji do ostatnich dni.
     Zaraz po zakończeniu roku szkolnego poleciałam do Brukseli. Następnie spędziłam czas na pięknych Mazurach. Odwiedziłam także Kraków, a na samym końcu poleciałam do Londynu. W każdym miejscu było niezwykle, w Brukseli przepiękne stare miasto, Mazury to istny dar natury, Kraków ma w sobie klimat, z którym nie chcesz się rozstać, londyński styl życia uzależnia.
    Teraz czeka mnie 10 ciężkich miesięcy, ale jest, na co czekać. Do przyszłych wakacji pozostało 281 dni! 
Najważniejsze to myśleć pozytywnie! :)


                                                                                                             Love,Zuza






                           


            





 
                                       

Brak komentarzy: