piątek, 11 października 2013

NeWitaLash testujemy :) ekstremalnie skoncentrowana odżywka do rzęs...

NeWitaLash !!! Naturalne piękne rzęsy w 21 dni ...

W końcu mam wymarzony preparat na porost  rzęs...
Ekstremalnie skoncentrowana odżywka do rzęs i brwi z niesamowitym efektem !!!

W skład tego preparatu wchodzą same naturalne składniki które są źródłem ekstraktów roślinnych  :
ziele świetlika, zielona herbata oraz imbir(ukochany przeze mnie) są tam również hydrolizowane proteiny pszenicy które nawilżają oraz wygładzają brwi i rzęsy.

Specjalnie dla was przetestuję ten preparat.  Relację będę  wam zdawała co piątek.

Producent obiecuje że po 21 dniach rzęsy są grubsze, gęstsze i dłuższe oczywiście najlepszy efekt jest po 3-4 miesiącach stosowania NeWitaLash.
Odżywkę stosujemy raz dziennie a później oczywiście dla potrzymania efektów 3 lub 4 razy w tygodniu.
Ja osobiście jestem pełna nadziej że tak jest.


przed kuracją



po 21 dniach stosowania odżywki



po 3 miesiącach stosowania odżywki



po 6 miesiącach stosowania odżywki






Śledźcie naszego bloga a wszystko się okaże już wkrótce :)










Oczywiście za tydzień moja opinia na temat NeWitaMascara.

Na dzień dzisiejszy mogę napisać że pięknie pachnie, ma dużą miękką szczoteczkę i bardzo kremową łatwą do rozczesania konsystencję.

Ma mnóstwo składników odżywczych które stymulują wzrost rzęs.
Myślę że w połączeniu z odżywką efekt będzie spektakularny :)




@DONA...

Brak komentarzy: