środa, 9 października 2013

Mania aplikacji ogarnęła świat!

Liczba pobrań ze sklepu App Store dobija do 50 miliardów. App Store oferuje nam ponad 650 milionów aplikacji do pobrania! Oczywiście większość z tych aplikacji jest także dostępna na Androida czy Windows Phone. Aplikacje  produkowane są dla większości komercyjnych celów, tak aby siedząc w kawiarni czy restauracji możnaby załatwić właściwie wszystko. Ja także pobieram mnóstwo aplikacji, które bardziej lub  mniej mi się podobają. Najczęściej używane aplikacje przeze mnie to :




-Facebook





-WhatsApp 






-Instagram 





-Skype 





-Endomondo 



-Qpony 







-Tłumacz Google





-YouTube





-Shazam



Mnie najbardziej wciąga oczywiście Facebook i Instagram, ale nie wyobrażam sobie życia bez WhatsApp, ponieważ ułatwia mi kontakt z bliskimi na całym świecie i jest bardzo łatwy w obsłudze. A Wy jakie aplikacje najbardziej lubicie?

Zuza

Brak komentarzy: