piątek, 25 października 2013

Burgund - absolutny hit tego sezonu...

Burgund - najmodniejszy kolor tego sezonu, to akurat nie podlega dyskusji :)

Osobiście pokochałam ten kolor aczkolwiek nie od razu.
Nie ukrywam że na początku oglądając kolekcje ubrań, uznałam że ładne ale zdecydowanie dla naszych Mam...

Dzis coraz więcej rzeczy w mojej szafie jest właśnie burgundowych.

Wydaję mi sie że w tym kolorze zdecydowanie lepiej jest brunetką, ale to jest oczywiście moja osobista opinia.

Jest to barwa bardzo dostojna, elegancka i przede wszystkim stylowa.
Idealny na co dzień do pracy jak za równo na wieczorne wyjście.

Wiedzieliście że osoby które wybierają ten kolor są zmysłowe, uczuciowe, towarzyskie i trochę nadwrażliwe.
Władza dla tych osób jest rzeczą łatwą i naturalną.
Ich hasłem jest umiłowanie życia i przyjemności !!! 
No proszę kto sie identyfikuje z tym kolorem a komu po prostu się tylko podoba :):):)   

@DONA...













źródło: urstyle.pl , stylfm.pl, groszki.pl, szafa.pl

Brak komentarzy: