wtorek, 8 października 2013

Luz i Elegancja



W swoich stylizacjach lubię łączyć ze sobą różne klimaty. Dzisiaj postanowiłam zestawić ze sobą elegancję i luz. Przy pierwszym wrażeniu może wydawać się, że oba te style wykluczają się wzajemnie, ale ja lubię takie połączenie i dobrze się czuje.  Często będziecie mogli mnie w Nim zobaczyć. Dziś wybrałam wygodne trampki i luźne spodnie do tego dobrałam koszule z haftowanym kołnierzykiem i mankietami. W moim przekonaniu wygląda to dość schludnie i niekonwencjonalnie. Jestem zwolenniczką luźnego, wygodnego stylu, ale przy tym również chcę czuć się kobieco i elegancko. Jak podoba Wam się to zestawienie? Czy też zdarza Wam się mieszać i łączyć z pozoru wykluczające się style?
                                                                Pozdrawiam, Kinga





























Płaszcz / Stradivarius
Spodnie / Zara
Koszula, Kopertówka / Primark
Buty / Converse


Brak komentarzy: